وبسایت FC
به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 48
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 1889
بازدید سال : 39247
بازدید کلی : 227858
نکات اساسی در طراحی جلد کتاب

طراحی جلد کتاب

نکات اساسی در طراحی جلد کتاب 

امروزه این دانش رایج است که خوانندگان با چشمان خود خرید می کنند. آنها به دنبال آشنایی هستند همچنین مشتاق شگفتی هستند - برای چیزهای جدید و با طراوت. آنها می خواهند کتابی داشته باشند که با افتخار بتوانند در مترو آن را نگه داشته و یا به صورت الکترونیکی آن را بخوانند. بنابراین بسیاری از کتاب ها هر سال منتشر می شوند طراحی های جلد کتاب خوب باید با مخاطب ارتباط برقرار کند که صفحات موجود در آن ارزش وقت و توجه خواننده را دارد.

طراحی جلد کتاب

قبل از شروع طراحی جلد کتاب پاسخ این سوالات را بیابید

نویسنده کیست و برند او چیست؟

آیا آنها جوان و آینده نگر هستند یا مستقر و مورد اعتماد هستند؟ آیا آنها کتاب های قبلی دارند که جلد آن ها طراحی خوبی داشته است؟

آیا ژانر (علمی تخیلی ، عاشقانه ، وحشت و غیره) از سبک مستقیمی برخوردار است؟

داستان های تجاری کتاب هایی هستند که کاملاً در یک ژانر قرار می گیرند. نمونه هایی از ژانرها عاشقانه ، هیجان انگیز ، فانتزی ، ترسناک و علمی-تخیلی است. این ژانرها دارای سبک های مختلف طراحی جلد هستند که ده ها سال پیش تاسیس شده اند. از آنجایی که هدف از جلد شما فروش کتاب است ، باید یک طراحی تمیز و متفاوت داشته باشید. یک سیاره پیام روشنی از داستانهای علمی ارائه می دهد. یک زوج عاشق پیام های عاشقانه ارائه می دهد. نکته اصلی این است که فراتر از انتظارات بروید و راهی برای ایجاد چیزی شگفت آور و جدید پیدا کنید.

طراحی جلد

طراحی جلد کتاب

کتاب کجا فروخته خواهد شد؟

جایی که یک کتاب به فروش می رسد می تواند تأثیر زیادی در طراحی آن بگذارد. با افزایش اخیر خوانندگان الکترونیکی ، برخی از نویسندگان یک مسیر کتاب eBook را انتخاب می کنند . اگر این کتاب فقط به عنوان یک تصویر کوچک در آمازون به فروش برسد ، طراحی متفاوت خواهد بود. متن به عنوان بزرگتر و چشم نواز تر است زیرا یک مصرف کننده از طریق صدها عنوان در صفحه نمایش می رود. کتاب چاپی در قفسه ای در یک کتابفروشی قرار می گیرد که مصرف کننده می تواند ان را بردارد و بررسی کند و در صورت تمایل آن را بخرد.

طراحی جلد کتاب زیبا

اطلاعات برای جمع آوری

فرمت

ابتدا بررسی کنید که آیا از جلد کتاب در چاپ ، یا در کتاب الکترونیکی یا هر دو استفاده می شود؟ اگر کتاب چاپ می شود ، بدانید کدام فرمت و اندازه است.

فرمت ها عبارتند از: جلد کاغذی،گالینگور.گالینگور را می توان با کاپشن های گرد و غبار یا با تصاویر جلد که به طور مستقیم روی تابلوها چاپ می شوند ، تهیه کرد. کتاب ها می تواننددر هر اندازه ای باشند  ، اما عاقلانه است که قبل از انتخاب خودسرانه اندازه ، به آنچه در مورد بهترین کتاب است فکر کنیم. هرچه اندازه تر و تمیزتر باشد کلمات کمتری در هر صفحه بهتر دیده میشود. اگر خیلی کوچک طراحی شود ، یک کتاب 300 صفحه ای بسیار ضخیم خواهد شد ، در حالی که یک کتاب بزرگتر باید طول خوبی داشته باشد تا حجیم به نظر نیاید  و بیشتر شبیه مجله یا کتابچه باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 2386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود